Na czym najlepiej drukować kody badań labolatoryjnych?
Dodane: 2016-11-02 Kategoria: Marketing / Materiały Reklamowe

Praca w służbie zdrowia nierozerwanie wiąże się z dużą ilością biurokracji. Pomijając papierową dokumentację pacjentów, trzeba pamiętać, że w szpitalach i laboratoriach codziennie drukuje się tysiące kodów potrzebnych do oznaczenia badań laboratoryjnych. Do tego celu idealne są etykiety termotransferowe. Etykiety te występują w formie niedużych naklejek, na których drukuje się kody przy użyciu specjalnej drukarki. Nadruki wykonane tą metodą są trwalsze, odporne na warunki atmosferyczne, promieniowanie ultrafioletowe i wysoką temperaturę. Ma to istotne znaczenie z punktu widzenia archiwizowania dokumentacji medycznej – dane naniesione na etykietę termiczną nie blakną z upływem czasu. Etykiety papierowe występują w kilkudziesięciu rozmiarach, można je dopasować do każdej drukarki termicznej. Etykiety termotransferowe mogą być wykonane na różnych rodzajach papieru: na papierze matowym, błyszczącym lub półbłyszczącym. Najtrwalsze, a jednocześnie najdroższe są te, wykonane na papierze błyszczącym.

brak zdjęcia

Zobacz jeszcze:

Najlepsza forma reklamy
Najlepsza forma reklamy

Jaka jest najlepsza wyszukiwarka internetowa, z której korzystają miliony osób na całym świecie i bez której nie wyobrażamy sobie życia? Na to pytanie każdy doskonale zna odpowiedź. Jest to wyszukiwarka Google. Reklama firmy zamieszczona w wyszukiwarce Google to doskona...

Logo na opakowaniach
Logo na opakowaniach

Nasza firma wykonuje wysokiej jakości opakowania do słodyczy oraz dostarcza słodycze, które są stosowane do celów promocyjnych firm czy instytucji. W naszej ofercie można znaleźć m.in. ciastka z logo, cukierki reklamowe, bombonierki i czekoladki, krówki i wiele innych. ...

Trudna sztuka aranżacyjna pomieszczeń!
Trudna sztuka aranżacyjna pomieszczeń!

Koszta zakupu mieszkań i domów rosną każdego roku. Jest to zjawisko pozytywne dla deweloperów, ale dla nabywców już nie. Dlatego większość osób decyduje się na zmniejszenie metrażu kupowanych obiektów. Mniejsza powierzchnia użytkowa oznacza mniej wydanych pieniędz...

Quartz - twoje opakowania jednorazowe
Quartz - twoje opakowania jednorazowe

Różnego rodzaju produkty oferowane w sklepach powinny mieć odpowiednie opakowanie. Pierwszym jego zadaniem jest oczywiście zabezpieczenie danego produktu przed uszkodzeniem, kolejnym, zachęcenie klienta do kupna. Współczesna sprzedaż nie mogłaby się obejść bez opakowa...

Czekoladki reklamowe miłym upominkiem dla klientów
Czekoladki reklamowe miłym upominkiem dla klientów

Słodycze reklamowe to bardzo atrakcyjna forma promocji każdej firmy. Nawet odchudzające się i dbające o kalorię osoby chętnie przyjmą "w drodze wyjątku" firmową czekoladkę lub ciasteczko. Czekoladki z logo firmy są też atrakcyjnym upominkiem reklamowym. Umiejętnie z...